missmarinan

Cien Body Lotion med avokadoolja
 Idag under min cykelrunda så stannade jag till vid Lidl för jag behövde köpa en hudlotion, för min hud är så torr nu när man solar så mycket. Där hittade jag en bodylotion med avokadoolja med märket Cien. Cien är Lidls egna märke. Denna bodylotion är helt vegansk och är för normal hud. Den absorberar snabbt in i huden och återfuktar huden i 24 timmar. 500 ml för 14,90 kr. Billigt och bra. 
 
 
 
 Recension av Ciens bodylotion med avokadoolja:  På armarna hade huden börjat  flagna av solen och nu är det borta pga denna hudlotion. Benen var torra innan och nu är de släta och mjuka. Den är mild och doftar inte så mycket. Så jag tycker att denna bodylotion är bra för att vara så billig. Det är ju trots allt en stor flaska, 500 ml i den. Fördelen är också att den är vegansk. 
 
Jag blev sugen att köpa både duschkräm och schampo av samma märke, Cien. Jag luktade på dem och de luktade suveränt gott, men jag hade redan så mycket av både duschkräm och schampo så jag får vänta ett tag till innan jag köper det.